2013. szeptember 8., vasárnap

7. RÓZSAVERÉS

Tanuljuk meg először a rózsaverést.
Kevés , 8 párral gyakorolunk.
A mintacsík szélessége 18mm, 60-as cérnához.

rózsaverés gyakorló mintacsík
A széleket feketével rajzoltam.
Két színt használtam a háló belsejéhez, hogy az összetartozó párokat ne veszítsük szem elől.

rózsaveréses mintacsík

A cikk-cakk vonal és a rózsaverés összeépítésére találtam példát a Néprajzi Múzeum anyagában.
Gyakorlásképpen  tehát egy eredeti körmöcbányai csipkét készítünk el.
Egy pici változtatást azért eszközlök a mintarajzon, van valami, ami szerintem ezen a csipkén tévesztés vagy csak gyakorlatlanság .( a szőrszálhasogatás nekem lételemem.)

17pár orsóval készül
60-as cérna
a minta szélessége 35mm
35mm széles mintakarton



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése